Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


01.06.2021

Monitory interaktywne Newline...

Na rynek trafiły nowe monitory interaktywne Newline MIRA stanowiące kompletne narzędzia...
27.05.2021

Anywhere Workspace

VMware wprowadza rozwiązanie Anywhere Workspace
27.05.2021

Narzędzie SaaS

Lenovo Device Intelligence Plus
27.05.2021

Nowa fala przetwarzania edge

Red Hat Edge
27.05.2021

Wirtualny router od QNAP-a

QuWAN vRouter
27.05.2021

Ochrona endpointów

Cisco SASE
27.05.2021

Monitor graficzny

Monitor graficzny PD2725U od BenQ zaprojektowany jest z myślą o wygodnej pracy...
27.05.2021

Monitoring wizyjny

D-Link Vigilance
27.05.2021

Moc i elastyczność

Liebert EXM2

E-commerce ratuje gospodarkę

27-08-2020
W tym roku rodzimy handel elektroniczny odnotowuje najwyższy – od kilkunastu lat – wzrost, jednocześnie prognozy dla sprzedaży detalicznej są coraz niższe. Jak wynika z badań Gemius Polska, zakupy online robi już w kraju 73% internautów.
 
Zgodnie z raportem PMR „Handel internetowy w Polsce 2020. Analiza i prognozy rozwoju rynku e-commerce na lata 2020–2025” polski rynek e-commerce w najbliższych trzech latach będzie rósł w tempie dwucyfrowym. Swoistą rewolucję wywołuje zjawisko COVID-19.
 
Nowe funkcje, większe możliwości
 
Choć katalizatorem tej dynamicznej zmiany jest pandemia, nie oznacza to, że polskie firmy nie inwestowały już wcześniej w e-commerce. Niemniej wiele przedsiębiorstw dopiero teraz musiało przystosować się do nowych realiów handlu. Na rynku dostępnych jest kilka rozwiązań, które spełniają oczekiwania współczesnych konsumentów. Jednym z nich jest zaprojektowana i stworzona przez Grupę Komputronik platforma NetCorner. To rozwiązanie usprawniające obsługę klienta, dynamizujące sprzedaż oraz zwiększające konkurencyjność firmy. Jest ono kompatybilne z systemami zewnętrznymi i ułatwia zarządzanie e-sklepem. Dzięki wdrożeniu platformy marki zyskują wiele korzyści, m.in.: 
 
  • koordynacja działań za pomocą jednego panelu administracyjnego,
  • zaawansowany system zarządzania kosztami transportu, biorący pod uwagę rodzaj produktu, rozmiar, wagę oraz ilość,
  • ,,system wielu koszyków” mogących służyć za szablon zakupów lub jako pomoc podczas dzielenia zamówień ze względu na typ produktów (rozdzielanie tych produktów, które nie mogą być wysłane razem),
  • rozbudowany system reklamacji i zwrotów, umożliwiający wyszukiwanie produktów z listy zamówień, a także złożenie reklamacji na podstawie numeru zamówienia lub kodu,
  • katalog rysunków technicznych / kreacji wraz z oznaczonymi częściami oraz listami produktów podpiętymi do rysunku technicznego,
  • dedykowany panel dla handlowców, czyli obsługa klientów każdego poziomu (system pozwala na sporządzanie zamówień w imieniu klienta, sporządzanie zaawansowanych ofert o unikalnych cechach definiowanych per klient lub per grupa),
  • dedykowany proces obsługujący zamawianie produktów z licencją elektroniczną, podczas którego wymagane jest użycie kodów aktywacyjnych,
  • mechanizm pozwalający na realizowanie zamówień w kilku etapach (klient dostaje informację, ile sztuk z zamówionej ilości już otrzymał, przy każdej wysyłce otrzymuje również powiadomienie mailowe wraz z numerem listu przewozowego).
 
Rozbudowana platforma B2B
 
Najnowsza wersja systemu pozwala jeszcze bardziej maksymalizować zyski. W wyniku wprowadzonych zmian udało się zwiększyć współczynnik konwersji o 27%, w tym na urządzeniach mobilnych o ponad 50%, wydłużyć czas trwania sesji o 10%, zwiększyć odsetek klientów e-sklepu o 31% w wersji stacjonarnej i 41% w wersji mobilnej. NetCorner daje wiele możliwości personalizacji ustawień, dodawania modułów czy swobodnej edycji. Co ważne, jest również rozwiązaniem efektywnym kosztowo. Swoje doświadczenie Komputronik Biznes wykorzystuje we wdrożeniach platformy e-commerce u klientów. Z początkiem bieżącego roku Konsorcjum FEN, specjalizujące się w nowoczesnych rozwiązaniach teleinformatycznych, rozpoczęło proces wdrażania platformy NetCorner. Zespół wdrożeniowy Komputronik Biznes zaprojektował platformę zgodnie z najnowszymi trendami UX – w połączeniu z atrakcyjnym, minimalistycznym UI opartym na aktualnych nurtach projektowania. Inteligentna wyszukiwarka pozwala na intuicyjne poruszanie się użytkownika po wszystkich sekcjach platformy oraz łatwe przeszukiwanie i przeglądanie oferty produktowej. Z uwagi na relacyjne podejście do transakcji bardzo ważne są dedykowane funkcjonalności, które będą umożliwiać pracownikom Konsorcjum FEN personalizację ofert i cenników.
 
 

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"