Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


31.12.2020

Cykl webinarów

weinnovators.club
30.12.2020

Integracja z Teams

Veeam Backup
30.12.2020

Namierzanie zagrożeń

Flowmon Networks i Fortinet
30.12.2020

Wsparcie dla przedsiębiorstw

VMware Cloud on AWS
29.12.2020

Nowe NAS-y Thunderbolt 3

QNAP QuTS TVS-h1288X i TVS-h1688X
29.12.2020

Modele kompaktowe

VPL-PHZ60 i VPL-PHZ50
28.12.2020

Dedykowane przemysłowi

Seria TJ
28.12.2020

Nowa generacja

Router QHora-301W

Telefonia w chmurze

23-10-2020
Firma NFON uruchomiła dystrybucję produktu Cloudya usprawniającego komunikację biznesową. To wsparcie dla call center osadzonego w chmurze zgodnie z modelem komunikacji PBX. Narzędzie za sprawą rozwiązań takich jak Ncontactcenter i Nvoice dopasowane jest do wyjątkowo popularnej w ostatnim czasie platformy Microsoft Teams. Cloudya zapewnia dostęp do zaawansowanych funkcji rozmów głosowych, a także umożliwia komunikowanie się z każdego miejsca na świecie przy użyciu dowolnego urządzenia – telefonu komórkowego lub stacjonarnego, przeglądarki z dostępem. Dodatkowo Cloudya zapewnia szyfrowanie end-to-end, dzięki czemu zminimalizowano ryzyko, że informacje przechwycone np. w scenariuszu man-in-the-middle zostaną odszyfrowane.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"