Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


26.10.2020

Nowa wersja nVision

Można już pobierać nową wersję nVision
26.10.2020

Monitorowanie infrastruktury

Vertiv Environet Alert
23.10.2020

Telefonia w chmurze

NFON Cloudya
23.10.2020

Nowości w EDR

Bitdefender GravityZone
23.10.2020

Wykrywanie anomalii

Flowmon ADS11
23.10.2020

Mobilny monitor

AOC 16T2
22.10.2020

HP Pavilion

HP zaprezentowało nowe laptopy z linii Pavilion.
22.10.2020

Inteligentny monitoring

WD Purple SC QD101
22.10.2020

Przełącznik 2,5GbE

QNAP QSW-1105-5T

Telefonia w chmurze

23-10-2020
Firma NFON uruchomiła dystrybucję produktu Cloudya usprawniającego komunikację biznesową. To wsparcie dla call center osadzonego w chmurze zgodnie z modelem komunikacji PBX. Narzędzie za sprawą rozwiązań takich jak Ncontactcenter i Nvoice dopasowane jest do wyjątkowo popularnej w ostatnim czasie platformy Microsoft Teams. Cloudya zapewnia dostęp do zaawansowanych funkcji rozmów głosowych, a także umożliwia komunikowanie się z każdego miejsca na świecie przy użyciu dowolnego urządzenia – telefonu komórkowego lub stacjonarnego, przeglądarki z dostępem. Dodatkowo Cloudya zapewnia szyfrowanie end-to-end, dzięki czemu zminimalizowano ryzyko, że informacje przechwycone np. w scenariuszu man-in-the-middle zostaną odszyfrowane.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"