Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


23.09.2021

5 edycja konferencji Test...

21 października startuje kolejna, piąta już edycja największej w Polsce konferencji...
23.09.2021

Zero Trust Firewall

FortiGate 3500F
23.09.2021

Ochrona IoT

Kaspersky SHS
23.09.2021

Wydatki lobbingowe

Cyfrowy monopol
23.09.2021

Współdziałanie klastrów

SUSE Rancher 2.6
23.09.2021

Panasonic TOUGHBOOK 55

Najnowsza wersja wszechstronnego Panasonic TOUGHBOOK 55 to wytrzymały notebook typu...
23.09.2021

Elastyczna dystrybucja...

Liebert RXA i MBX
23.09.2021

Zdalny podgląd w 360°

D-Link DCS-8635LH
23.09.2021

Sejf na dane

Szyfrowany pendrive

Wydatki lobbingowe

23-09-2021

Z raportu opracowanego przez organizacje Corporate Europe Observatory i LobbyControl wynika, że przedsiębiorstwa i organizacje reprezentujące sektor nowych technologii na cele lobbingowe w obszarze gospodarki cyfrowej w Unii Europejskiej wydają środki wyższe niż branże w przeszłości przodujące w takiej działalności, czyli sektory farmaceutyczny, finansowy, chemiczny czy paliwowy. W połowie br. wydatki te sięgnęły 97 mln euro łącznie. Najwięcej, bo 5,75 mln euro, na tego typu działalność wydała firma Google. Niewiele mniej Facebook (5,5 mln euro) oraz Microsoft (5,25 mln euro). Działalność tych trzech koncernów pochłonęła aż 17% łącznych wydatków lobbingowych z tego obszaru zgłoszonych w unijnym Rejestrze Przejrzystości przez 612 firm i organizacji z całego świata. corporateeurope.org

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"