Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



12.05.2017

SAP Executive Forum 2017

Jak rozwijać firmę w dobie digitalizacji? To jedno z wielu zagadnień, o których będą...
28.04.2017

100 stron w minutę

Epson WorkForce Enterprise
25.04.2017

MegaNAS-y

Netgear ReadyNAS 4360X/S
21.04.2017

Nowe pamięci

Samsung Z-SSD
18.04.2017

Dozorowanie w 4K

Panasonic True 4K
14.04.2017

Kompleksowe zarządzanie

Quest Active Administrator 8.1
11.04.2017

EMM dla Androida i IoT

Sophos Mobile 7
07.04.2017

Kontrola dostępu i...

VMware Workspace ONE, VMware AirWatch 9.1
05.04.2017

HPE Reimagine IT 2017

27 kwietnia 2017 r. w Warszawie odbędzie się HPE Reimagine IT 2017, nowa odsłona Wyzwań...

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"