Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



08.06.2016

Inauguracja spotkań...

W dniach 20-21.06.2016r., w Krakowie odbędzie się pierwsze spotkanie technologiczne w...
27.05.2016

Wydrukowana tożsamość

FARGO DTC5500LMX
24.05.2016

Notebooki biznesowe

Asuspro B8230UA
20.05.2016

Serwery do big data

QNAP TDS-16489U
17.05.2016

Neo nowość

OKI Pro6410
13.05.2016

Do chmury i nie tylko

Intel Xeon E5-2600 v4
10.05.2016

Lenovo zapowiada produkcję...

Wieloletni partner Lenovo, Flex, rozpocznie produkcję latem 2016 r.
10.05.2016

Usuwanie skutków awarii

Veeam Availability Orchestrator
09.05.2016

ITewolucja w Warszawie

W Warszawie odbyła się Konferencja z cyklu ITewolucja, której głównym tematem było...

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"