Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



01.07.2015

Niszczenie na poziomie

Rexel Auto+300M
30.06.2015

Usługi na żądanie

Citrix Workspace Cloud
25.06.2015

Do robot(a)y

Android for Work
23.06.2015

Za darmo do firmy

Veeam Endpoint Backup Free/FastSCP dla Azure
18.06.2015

Zintegrowana platforma...

Allied Telesis AR3050S i AR4050S
16.06.2015

Trzynasta generacja

Dell PowerEdge
11.06.2015

Hybrydyzacja

Asus Transformer Book T300 Chi
09.06.2015

Zasilanie awaryjne

Legrand Keor Multiplug
05.06.2015

W atramencie siła

Epson WorkForce

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"