Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



06.12.2016

IEM zamiast VPN

baramundi Management Suite 2016 R2
03.12.2016

Ciągłość działania

Veeam Availability Suite 9.5
30.11.2016

Pod jedną flagą

No More Ransom
28.11.2016

Zahasłowani

G DATA Password Manager
23.11.2016

Wirtualizacja obrazów backupu

VirtualBoot dla vSphere
21.11.2016

Tajne przez poufne

UseCrypt
16.11.2016

Dozór z H.265

Panasonic WV-S1131/32
11.11.2016

Digitalizacja dokumentów i...

Xerox DocuMate 3125
10.11.2016

XII Konferencja PolCAAT'2016

22 listopada 2016 r. w Warszawie odbędzie się dwunasta konferencja PolCAAT, której...

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"