Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
15.04.2014

Ochrona przed DDoS-em

Fortinet FortiDDoS
11.04.2014

Z certyfikatem

Dell Precision M2800
09.04.2014

Jak zaprogramować...

Ruszyła VII edycja konkursu dla studentów ABB IT Challenge
09.04.2014

Mobilny projektor LED

ASUS S1
07.04.2014

W chmurze

AMD FirePro R5000
02.04.2014

Full HD i wysoki kontrast

Sony SNC-WR632
01.04.2014

Forum Wyzwania IT 2014

„Nowy Styl IT” – pod takim hasłem 23 kwietnia w Centrum Konferencyjnym hotelu Hilton w...
31.03.2014

Wideokonferencje w FullHD

Aver EVC130 PTZ Cam
27.03.2014

Druk i współdzielenie...

Canon imageRUNNER 2202N

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"