Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



28.03.2017

Flash na błysk

NetApp AFF A700s
24.03.2017

MASTERS OF SECURITY II w...

20 kwietnia w Ożarowie Mazowieckim odbędzie się konferencja ITewolucja: MASTERS OF...
24.03.2017

Terabitowy firewall

FortiGate 3980E
22.03.2017

LED-owa premiera

Ricoh SP C352DN
21.03.2017

PLNOG18

Ponad 800 uczestników, 4 ścieżki, 55 wykładów, panele dyskusyjne, prezentacje w Community...
18.03.2017

Lekkie 2w1

Asus Transformer Mini
14.03.2017

Monitoring i diagnostyka SQL...

Spotlight on SQL Server Enterprise Edition
10.03.2017

Bezpieczne dane

Acronis True Image 2017 New Generation
06.03.2017

Wyspecjalizowany OS

KasperskyOS

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"