Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

17.12.2014

Nowe HP Moonshot

ProLiant m300, m350 i m710
15.12.2014

Dla biznesu

Brother MFC-L2720DW i L2740DW
12.12.2014

Krótki rzut

Epson Seria EB-5xx
10.12.2014

Wiwat miniaturki

Asus VivoPC
08.12.2014

Ochrona centrów danych

FortiGate-3810D
05.12.2014

Sprawdzone pakiety

ESET Smart Security/NOD32 Antivirus
03.12.2014

Wielopoziomowa ochrona

Check Point Capsule
01.12.2014

Secure 2014

Secure 2014
28.11.2014

Szybsza niż pamięci flash

Pamięci magnetorezystywne MRAM

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"