Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



22.05.2015

Dane z sufitu

Edimax CAP 1200
20.05.2015

Szybki skan do sieci

Fujitsu N7100
18.05.2015

Z M.2 i mSATA

Samsung SSD 850 EVO
15.05.2015

Projekcja ze 100 m

Vivitek DX3351 i DW3321
14.05.2015

Google GEO dla branży...

26 maja 2015 odbędzie się spotkanie z serii „Śniadanie z Google GEO”, którego tematem...
13.05.2015

Skomunikowani

Skype for Business
11.05.2015

Niskie rachunki, dużo danych

Google Cloud Storage Nearline
07.05.2015

Ochrona przed kradzieżą

SpyShelter 9
04.05.2015

Zarządzanie mobilnością

AirWatch 8

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"