Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



22.08.2017

Przemysłowy SSD

Transcend SSD430K
17.08.2017

24 porty i PoE

NETGEAR GS724TPv2
11.08.2017

Z helem

WD Red / Red Pro
08.08.2017

Kontener jako usługa

SUSE CaaS Platform
03.08.2017

Natywna obsługa kontenerów

Red Hat OpenShift Online
28.07.2017

Luksusowa hybryda

HP Spectre x2
25.07.2017

Nowy napęd SSD

KC1000 NVMe PCIe
21.07.2017

Rekord świata

Lenovo x3950 X6
18.07.2017

Brightness Intellgence Plus

BenQ EW2770QZ

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"