Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



17.10.2017

Ultrapanorama

Philips 492P8
13.10.2017

Druk w bieli

Oki Pro8342WT
11.10.2017

PolCAAT’ 2017 już w...

30 listopada 2017 r. w warszawskim hotelu Marriott odbędzie się XIII edycja konferencji...
10.10.2017

Pełna ochrona

Kaspersky Total Security 2018, Internet Security 2018
06.10.2017

Przeprowadzka do chmury

Oracle Exadata Cloud
03.10.2017

Automatyzacja...

Red Hat Ansible
02.10.2017

Bezpieczeństwo danych zaczyna...

Aby zapewnić bezpieczeństwo danych, w tym informacji poufnych o klientach i pracownikach,...
27.09.2017

Dotykowe 75 cali

BenQ RP750K
22.09.2017

Wydajne CPU

AMD Ryzen Threadripper

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"