Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



18.04.2018

Dla biznesu

Monitory AOC 6x
13.04.2018

Ochrona sieci przemysłowych

Stormshield SNi40
09.04.2018

Disaster recovery

Veeam Availability Orchestrator
05.04.2018

Pamięci masowe i SDS

IBM Spectrum Storage
27.03.2018

Wydajna podstawa

Asus RS700-E9, Asus WS C621E SAGE
22.03.2018

Seria dla profesjonalistów

Toshiba E-Generation
21.03.2018

Odzyskiwanie plików - nowa...

Zachowanie bezpieczeństwa plików jest dla wielu przedsiębiorców priorytetem. Z myślą o...
19.03.2018

Superszybkie SSD

Samsung SZ985 Z-SSD
15.03.2018

EPYC w serwerach

Dell EMC PowerEdge

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"