Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



15.02.2018

Druk cyfrowy A3

Accurio Print C759
12.02.2018

Procesory z GPU

Intel Core z Radeon RX Vega M
08.02.2018

Widoczność i kontrola...

Cisco Security Connector
05.02.2018

Firmowa sieć w zasięgu ręki

NETGEAR Insight 4.0 Premium
01.02.2018

Nowe funkcje dla NAS

QNAP QTS 4.3.4
26.01.2018

Serwery dla AI

IBM Power9
23.01.2018

Infrastruktura konwergentna

NFLEX firm Fujitsu i NetApp
19.01.2018

Wysoka gęstość

D-Link DGS-3630
16.01.2018

Odporne na korozję

Kamery Panasonic WV-X6531NS i WV-S1531LNS

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"