Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



04.02.2016

Pełna dostępność

Veeam Availability Suite v9
03.02.2016

Już w maju we Wrocławiu ósma...

Już w maju ósma edycja konferencji SQLDay, największe w tej części Europy wydarzenie...
02.02.2016

Pakiet pełen nowości

SUSE Linux Enterprise 12 SP1
01.02.2016

PLNOG16 - zmiany w formule...

Nowości na PLNOG - największej niezależnej konferencji ICT w Polsce! Organizator...
29.01.2016

Routery z LTE

ASUS 4G-AC55U, ASUS 4G-N12
26.01.2016

Zarządzanie siecią

Ubiquiti Cloud Key, Ubiquiti CRM Point
22.01.2016

Slim Power

AMD FirePro W4300
19.01.2016

Duża wydajność

Dell Vostro, Dell Inspiron
15.01.2016

Dwusystemowe serwery NAS

QNAP TS-x53A

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"