Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

28.07.2014

SSD do centrów danych

Samsung 845DC EVO
25.07.2014

Pierwszy notebook z ekranem...

Asus Zenbook NX500
22.07.2014

Monitory Citrix HDX Ready

ViewSonic Smart Display
18.07.2014

Cztery skanery

Canon imageFORMULA
15.07.2014

Wideokonferencje w HD

Huawei TE60
11.07.2014

Wstępna diagnoza

NETGEAR Wi-Fi Analytics
08.07.2014

Dla chmury hybrydowej

Red Hat Enterprise Linux 7
03.07.2014

Dane pod kontrolą

Ontrack PowerControls 7.2
30.06.2014

Optymalna moc lampy

BenQ MX822ST

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"