Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



22.04.2015

Zarządzanie prywatnymi...

SUSE OpenStack Cloud 5
15.04.2015

Do CAD/CAM

BenQ BL2710PT i BL3200PT
08.04.2015

Turbowydajnie

QNAP TS-x53U Turbo NAS
03.04.2015

Dla datacenter

WD Re+
31.03.2015

NAS dla MŚP

Dlink Cloud ShareCenter+
26.03.2015

Profesjonalny monitoring

SMAX AV1/AU1
24.03.2015

Laboratorium testowo-pokazowe

Bezpieczeństwo sieciowe
20.03.2015

27 cali i WQHD

AOC Q2778VQE
18.03.2015

Wydajnie i szybko

Infortrend EonStor DS2000

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"