Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

23.09.2014

Linux Days 2014 w Warszawie

„Towards Zero Downtime: jak zapewnić nieprzerwaną pracę systemów informatycznych za...
22.09.2014

Chmury IaaS

SUSE Cloud 4
19.09.2014

VI Ogólnopolska Konferencja...

VI Ogólnopolska Konferencja Informatyki Śledczej organizowana przez Stowarzyszenie...
19.09.2014

WQHD i IPS

AOC u3477Pqu
17.09.2014

Zamiast HDD

Kingston SSDNow V310
15.09.2014

Dwie anteny i filtry

D-Link DIR-816L
11.09.2014

Ultra i szybka

USB 3.0 SanDisk Ultra Fit
08.09.2014

Szybki druk z technologią NFC

Brother MFC-L9550CDWT
05.09.2014

Firewall o szybkości 1 Tb/s

Fortinet FortiGate 5000

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"