Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



27.02.2015

Modulacja 256QAM

Ubiquiti Rocket 5ac PTP
24.02.2015

Monitoring HD

Netgear HD Arlo
20.02.2015

Cisco Forum 2015

18–20 marca 2015 r. w hotelu Kasprowy w Zakopanem odbędzie się 17. edycja Cisco Forum.
20.02.2015

Z połyskiem

OKI ES9541
17.02.2015

Moduły zarządzania siecią

Microsens NM3, NM3+
13.02.2015

Z CPU 14 nm

Intel NUC
10.02.2015

3x4K

Monitory ViewSonic
06.02.2015

Mini mini

Asus VivoMini
04.02.2015

Ochrona nowej generacji

ESET 2015 dla firm

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"