Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

28.11.2014

Szybsza niż pamięci flash

Pamięci magnetorezystywne MRAM
25.11.2014

Programowalny router mobilny

Huawei AR511
21.11.2014

Strażnicy nowej generacji

FortiGate-300D i FortiGate-500D
18.11.2014

Dysk i odzysk

Seagate Surveillance HDD
17.11.2014

Nie tylko o Ukrainie podczas...

Zakończył się SECURE 2014 - XVIII Konferencja na temat bezpieczeństwa teleinformatycznego
13.11.2014

Szybki jak F-117

Netgear Nighthawk R7500
07.11.2014

Samoobsługowe BI

Qlik Sense
04.11.2014

Ochrona proaktywna

Trend Micro Mobile Security 2015 dla Android i iOS
31.10.2014

Do trzech urządzeń

Logitech Multi-Device Keyboard K480

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"