Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



11.12.2017

Dla biznesu

BenQ MH760
07.12.2017

Pamięć masowa SDS

SUSE Enterprise Storage 5
05.12.2017

Bezpieczna platforma

Red Hat OpenStack Platform 12
30.11.2017

ITewolucja w bezpieczeństwie....

9 listopada w katowickim hotelu Novotel odbyła się kolejna odsłona konferencji z cyklu...
28.11.2017

Smukle i elegancko

HP Spectre 13 i x360
23.11.2017

Z IEEE 802.3bz

Przełączniki Netgear
21.11.2017

4K z USB-C

EIZO FlexScan EV2785
16.11.2017

Wielofunkcyjne MFP

Canon imageRUNNER ADVANCE C256i, C356i oraz C356P
14.11.2017

Fabryka Przyszłości w drodze...

W dniach 25 i 26 października we Wrocławiu odbyła się czwarta edycja konferencji...

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"