Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



25.08.2016

Coraz wydajniejsze

QNAP TVS-x82 / TVS-x82T
24.08.2016

PLNOG17 odbędzie sie w...

Kulisy Euro 2016 i dziennikarz muzyczny Hirek Wrona na konferencji telekomunikacyjnej...
23.08.2016

Integracja usług

F5 BIG-IP 12.1, BIG-IQ CM 5.0
19.08.2016

Pełna ochrona

Sophos Clean
16.08.2016

Dla smartfonów i tabletów

Logitech K780 Multi-De­vice Wireless Keyboard
11.08.2016

Canon wielu funkcji

imageRUNNER ADVANCE C5500
09.08.2016

Monitoring wizyjny

Axis Camera Station
04.08.2016

Lepszy kontakt

InsERT nexo 11
01.08.2016

NGFW dla chmur

Barracuda NextGen Firewall F-Series 7.0

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"