Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



31.07.2015

Chmury i skalowalne aplikacje

Red Hat CloudForms 3.2, Cloud Suite for Applications
29.07.2015

Multiochrona

Kaspersky Total Security – multi-device
24.07.2015

Ekonomiczne A3

Ricoh SP 6430DN
20.07.2015

Sześć anten

Asus RT-AC3200
15.07.2015

Android w A3

Samsung MultiXpress 7
13.07.2015

Z Androidem i Google Cast

Monitory Sony Bravia
10.07.2015

Monitoring wizyjny

Panasonic True 4K
07.07.2015

Dla systemów SCADA

Check Point 1200R
05.07.2015

6. generacja CPU

AMD Carrizo

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"