Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

22.10.2014

Disaster recovery

NetIQ PlateSpin Forge 700
20.10.2014

Po kablach

FRITZ!Powerline 540E
17.10.2014

Klasa biznes

DCP-L8400CDN
14.10.2014

Pamięć 512 GB

SanDisk Extreme PRO
10.10.2014

Projektor sterowany kodami QR

Epson EB-W28 3LCD
08.10.2014

Nowe serwery HP

HP ProLiant Gen9
06.10.2014

Router Wi-Fi AC 1900

D-Link DIR-880L
02.10.2014

Pełne bezpieczeństwo

Kaspersky Internet Security 2015
30.09.2014

SECURE 2014

XVIII konferencja nt. bezpieczeństwa ICT

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"