Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.

30.01.2015

Rejestracja czasu pracy

Safescan TA-8000
28.01.2015

Montaż w 30 minut

Emerson InstaRack
26.01.2015

Superszybkie skanery

KV-S1057C i KV-S1027C
23.01.2015

Konkursy technologiczne 2015

Firmy z branży IT i telekomunikacyjnej pracujące dla sektora finansowego mogą zgłaszać...
23.01.2015

Wydajne NAS-y

Asustor 50T i 51T
20.01.2015

AP dla MSP

Edimax ProWAP1200
16.01.2015

Dwa w jednym

Axis Q6000-E
13.01.2015

40-calowy monitor 4K

Philips BDM4065UC
08.01.2015

Pełna współpraca

Cisco Project Squared

Zarządzanie infrastrukturą – powrót Task Managera

Data publikacji: 02-05-2013 Autor: Bartosz Bielawski

Zainstalowanie i skonfigurowanie serwera to zwykle dopiero początek pracy, jaką trzeba przy nim wykonać. O wiele więcej czasu pochłania zarządzanie nim. Właśnie na tym aspekcie skupimy się w tej ostatniej części cyklu.

Przegląd narzędzi ułatwiających zarządzanie zaczniemy od programu wbudowanego w system i dostępnego również w Windows Server 2008 R2: Best Practices Analyzer (BPA). Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej wersji systemu, BPA jest oferowany w interfejsie graficznym, ale również jako moduł PowerShella i pozwala zbierać informacje o tym, czy nasz system skonfigurowany jest zgodnie z zestawem najlepszych praktyk, przewidzianych dla ról i funkcji na nim zainstalowanych. Ustalenie, jakie modele BPA są dostępne dla wybranego serwera, jest stosunkowo proste przy wykorzystaniu modułu ServerManager. Najpierw nawiążemy połączenie z naszymi serwerami, następnie sprawdzimy, jakie z zainstalowanych ról i funkcji posiadają odpowiadające im zestawy najlepszych praktyk:

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

All rights reserved © 2013 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"