Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



20.07.2020

Baramundi

Pomoc w czasie pandemii.
20.07.2020

Stop infekcjom

CloudGuard
17.07.2020

Analiza zagrożeń

Kaspersky Threat Attribution Engine
17.07.2020

Strażnik danych

QGD-1602P
16.07.2020

Dysk przemysłowy

Transcend MTE352T
16.07.2020

Połączenie sił

Fugaku
16.07.2020

Brama bezpieczeństwa

Check Point 1570R
23.06.2020

PLNOG Online

PLNOG Online
23.06.2020

Nowe zagrożenie

Ramsay

Praktyczne zasady zarządzania usługami IT

Data publikacji: 01-07-2013 Autor: Michał Florys

Biblioteka ITIL, czyli Information Technology Infrastructure Library, to zbiór publikacji będący najszerszym, najbardziej szczegółowym i najczęściej stosowanym na świecie modelem zarządzania usługami informatycznymi.

Potrzeba zebrania, uporządkowania i stosowania w codziennym działaniu dobrych rynkowych praktyk w obszarze IT narodziła się w administracji brytyjskiej (upodabnia to ITIL do równie popularnej metodyki zarządzania projektami PRINCE2). Kancelaria Premiera Wielkiej Brytanii pozostaje formalnym właścicielem znaku handlowego i biblioteki ITIL, co nie zmienia faktu, że w jej rozwój jest zaangażowanych wiele osób, organizacji i firm z całego świata.

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

prenumerata Numer niedostępny Spis treści

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"