Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



26.10.2020

Nowa wersja nVision

Można już pobierać nową wersję nVision
26.10.2020

Monitorowanie infrastruktury

Vertiv Environet Alert
23.10.2020

Telefonia w chmurze

NFON Cloudya
23.10.2020

Nowości w EDR

Bitdefender GravityZone
23.10.2020

Wykrywanie anomalii

Flowmon ADS11
23.10.2020

Mobilny monitor

AOC 16T2
22.10.2020

HP Pavilion

HP zaprezentowało nowe laptopy z linii Pavilion.
22.10.2020

Inteligentny monitoring

WD Purple SC QD101
22.10.2020

Przełącznik 2,5GbE

QNAP QSW-1105-5T

Najlepsze treści dla wyszukiwarki

Data publikacji: 02-12-2013 Autor: Grzegorz Kubera
Aby wyświetlić podobne do...
Łatwiej pozycjonuje się frazy...
Übersuggest to skuteczne i...

Treść jest jednym z najważniejszych aspektów, jeśli chodzi o SEO. Niemniej ze względu na to, że Google wprowadza nieustannie zmiany w algorytmach wyszukiwarki, wiele starych sztuczek przestało się sprawdzać. Są jednak takie, które wciąż działają.

Search Engine Optimization (SEO) to sztuka, którą powinien opanować każdy, kto chce, aby jego strona była widoczna w pierwszej dziesiątce w wynikach wyszukiwania Google’a. Jednym z kluczowych aspektów SEO jest dobrze przygotowana treść, którą udostępniamy użytkownikom czy klientom. Opracowywanie treści pod SEO nie jest proste, ale można się tego w miarę szybko nauczyć – wystarczy trzymać się określonych zasad.

Co trzeba wiedzieć o słowach kluczowych

Jeszcze nie tak dawno, aby wypozycjonować jakąś frazę kluczową, np. jak napisać książkę, należało często używać takiej frazy w treści, na którą miał trafić internauta z wyszukiwarki. Zabieg ten, określany jako keyword density, znacznie pomagał w pozycjonowaniu. A obecnie? Obecnie powinniśmy o tym czym prędzej zapomnieć! Oczywiście ważne jest, aby w treści używać słów kluczowych, które są powiązane tematycznie z tym, co chcemy przekazać, niemniej należy używać ich w sposób naturalny, wtedy, gdy naprawdę warto je wymienić.

W 2013 roku nikt już nie chce czytać tzw. contentu SEO – nawet same wyszukiwarki. Eksperci SEO są zgodni, że obecnie treść należy przygotowywać przede wszystkim z myślą o użytkownikach, nie zaś pod wyszukiwarkę. Należy skupić się na odbiorcach z krwi i kości, a nie na algorytmach Google’a.

Wracając jednak do słów kluczowych, warto wiedzieć, że należy korzystać także z fraz i wyrazów, które są podobne do głównych słów kluczowych, nie zapominając o korzystaniu z synonimów i różnych wariacji gramatycznych. Google korzysta z rozwiązania Latent Semantic Indexing (LSI), aby dopasowywać wyniki wyszukiwania do intencji osób, które przeprowadzają dane wyszukiwanie. Korzystając z synonimów czy wariacji gramatycznych, sprawimy, że nasza treść stanie się odpowiednia dla danej tematyki.

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

prenumerata Numer niedostępny Spis treści

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"