Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



25.02.2020

Koszty w górę

Zmiany w licencjach VMware
24.02.2020

VPN na nowo

WireGuard w Linuksie
24.02.2020

Wydajność pod kontrolą

Citrix Analytics for Performance
24.02.2020

Zaawansowany backup

Veeam Availability Suite v10
20.02.2020

Serwery Enterprise

OVHCloud stawia na Ryzeny
20.02.2020

Monitory dla biznesu

Newline IP
20.02.2020

Przemysłowe SSD

Dyski Transcend M.2 NVMe
23.01.2020

Google Project Zero

Inicjatywa Google Project Zero
23.01.2020

Ochrona tylko w chmurze

Kaspersky Security Cloud Free

Oprogramowanie i rozwiązania chmurowe - Monitoring i zarządzanie

Data publikacji: 01-12-2016

Axence nVision 9

baramundi Management Suite 2016

Wybór czytelników - Axence nVision 9

Oprogramowanie firmy Axence pozwala kompleksowo zarządzać infrastrukturą IT przedsiębiorstwa. W dalszym ciągu mamy do czynienia z pięcioma modułami funkcjonalnymi: Network, Inventory, Users, Helpdesk oraz DataGuard.

Proaktywne monitorowanie i wizualizacja sieci, obsługa SNMP, skaner sieciowy, serwer Syslog, skaner inwentaryzacji sprzętu, rozbudowane funkcje rozpoznawania oprogramowania czy monitoring i kontrola działań użytkowników to najpopularniejsze funkcje udostępniane przez nVision. Funkcjonalność ta może również zostać rozbudowana o przejrzysty moduł helpdesku, który uzupełnia zestaw narzędzi niezbędnych w codziennej administracji infrastrukturą.

Wersja dziewiąta wprowadza wiele usprawnień, a także nowe funkcje w modułach Helpdesk, Users oraz Inventory. Nowe raporty o zamkniętych zgłoszeniach serwisowych, aktywności pracowników helpdesku czy aktualnie procesowych zgłoszeniach w połączeniu z możliwością eksportu do formatów XLSX i CSV to tylko niektóre z nowych możliwości. Wśród nowości jest też opcja konfiguracji alertu związanego z odwiedzeniem witrynwystępujących we wcześniej zdefiniowanych grupach. Moduł Network dostępny za darmo.

Wybór REDAKCJI - baramundi Management Suite 2016

Pakiet oprogramowania baramundi Management Suite to zestaw narzędzi do zarządzania urządzeniami klienckimi pracującymi w firmowej sieci LAN. Modułowa budowa pozwala na dostosowanie oprogramowania do konkretnych potrzeb przedsiębiorstwa. Zarządzanie pełnym cyklem życia stacji roboczych, serwerów oraz urządzeń mobilnych to główne zadanie tej aplikacji – począwszy od zautomatyzowanej instalacji systemów operacyjnych, poprzez instalację i kontrolę aplikacji, kopie zapasowe czy zarządzanie poprawkami.

Za pośrednictwem API możliwa jest niemal nieograniczona integracja z innymi narzędziami rozszerzającymi funkcjonalność tego oprogramowania.


Management Suite umożliwia również inwentaryzację zasobów informatycznych wraz z kontrolą licencji. Wbudowane raporty ułatwiają podejmowanie decyzji zakupowych w kontekście posiadanych licencji na oprogramowanie. Z poziomu przejrzystego i intuicyjnego graficznego interfejsu użytkownika możliwe jest również podstawowe zarządzanie środowiskiem wirtualnym. Oprogramowanie dedykowane jest środowiskom działającym w oparciu o rozwiązania bazujace na platformie Microsoft Windows. Aby w pełni kontrolować zarządzane środowisko, konieczna jest instalacja aplikacji agenta na każdym z zarządzanych urządzeń, w tym na platformach mobilnych Google Android, Apple iOS oraz Windows Phone. Za pośrednictwem API możliwa jest niemal nieograniczona integracja z innymi narzędziami rozszerzającymi funkcjonalność oprogramowania baramundi.

Test produktu pojawił się na łamach październikowego numeru „IT Professional”.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"