Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



26.10.2020

Nowa wersja nVision

Można już pobierać nową wersję nVision
26.10.2020

Monitorowanie infrastruktury

Vertiv Environet Alert
23.10.2020

Telefonia w chmurze

NFON Cloudya
23.10.2020

Nowości w EDR

Bitdefender GravityZone
23.10.2020

Wykrywanie anomalii

Flowmon ADS11
23.10.2020

Mobilny monitor

AOC 16T2
22.10.2020

HP Pavilion

HP zaprezentowało nowe laptopy z linii Pavilion.
22.10.2020

Inteligentny monitoring

WD Purple SC QD101
22.10.2020

Przełącznik 2,5GbE

QNAP QSW-1105-5T

GFI HelpDesk – nowość w ofercie GFI Software

Data publikacji: 24-09-2020

GFI Software to producent wielokrotnie nagradzanego oprogramowania kierowanego do sektora MŚP. Najnowszym rozwiązaniem w portfolio producenta jest GFI HelpDesk.


Jest to samoobsługowe oprogramowanie typu Service Desk, które konsoliduje i integruje wszystkie funkcje wsparcia technicznego – zgłoszenia pomocy, bazę wiedzy oraz czat. Sporym usprawnieniem dla użytkowników jest możliwość rejestracji zgłoszeń różnymi kanałami – za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu lub innych aplikacji. Dzięki temu działy wsparcia bez trudu mogą wyświetlać, tworzyć, przypisywać oraz zamykać zgłoszenia, natomiast notatki helpdeskowe usprawnią współpracę przy rozwiązywaniu problemów w firmie. Ponadto zespoły mogą tworzyć reguły automatycznych odpowiedzi oraz przypisania zgłoszenia w oparciu o treść, rodzaj lub typ. Do największych zalet GFI HelpDesk należą:

 

 

  • Prostota wyświetlania, tworzenia i zamykania zgłoszeń pomocy technicznej. Osoby w firmie mogą współpracować za pośrednictwem notatek działu pomocy technicznej w celu rozwiązywania problemów.
  • Ułatwiona rejestracja zgłoszeń za pośrednictwem poczty e-mail, czatu lub innych aplikacji. Możliwe jest również śledzenie ich w celu sprawdzenia, że zostały odpowiednio zaadresowane.
  • Możliwość tworzenia własnej bazy wiedzy, co pomoże w rozwiązywaniu problemów klientów za pomocą ustandaryzowanych informacji, poradników i instrukcji.
  • Duży wybór motywów, które umożliwiają w pełni dostosować wygląd GFI HelpDesk do każdej strony internetowej.

 

Rozwiązanie GFI HelpDesk zadebiutowało w sierpniu 2020 r. Dzięki rosnącej popularności już teraz ma ogromną rzeszę entuzjastów. Szczególnie cenią oni integrację współpracy zespołowej, dzięki której pracownicy z różnych działów mogą bez trudu połączyć się w zakresie problemów klientów i postępów bez skomplikowanych e-maili lub łańcuchów wiadomości. Ponadto cenione są mocne podstawy systemów wsparcia, gdzie maile z wielu źródeł przekształcane są w zgłoszenia pomocy technicznej, oraz funkcja monitoringu czasu – narzędzie umożliwiające rejestrację i śledzenie czasu, jaki zespół poświęca zgłoszeniom.


GFI Software kładzie nacisk na to, aby dostarczać swoim klientom na całym świecie specjalistyczną wiedzę oraz odpowiednio dobrane i inteligentnie rozwiązania informatyczne. Produkty GFI Software to dowód na to, że aplikacje wykorzystywane w codziennej pracy mogą być nie tylko skuteczne i wydajne, lecz również proste we wdrożeniu, zarządzaniu i użytkowaniu.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"