Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



01.06.2021

Monitory interaktywne Newline...

Na rynek trafiły nowe monitory interaktywne Newline MIRA stanowiące kompletne narzędzia...
27.05.2021

Anywhere Workspace

VMware wprowadza rozwiązanie Anywhere Workspace
27.05.2021

Narzędzie SaaS

Lenovo Device Intelligence Plus
27.05.2021

Nowa fala przetwarzania edge

Red Hat Edge
27.05.2021

Wirtualny router od QNAP-a

QuWAN vRouter
27.05.2021

Ochrona endpointów

Cisco SASE
27.05.2021

Monitor graficzny

Monitor graficzny PD2725U od BenQ zaprojektowany jest z myślą o wygodnej pracy...
27.05.2021

Monitoring wizyjny

D-Link Vigilance
27.05.2021

Moc i elastyczność

Liebert EXM2

Technologie biznesowe na miarę nowych czasów

Data publikacji: 22-10-2020

Kryzys związany z koronawirusem diametralnie zmienił potrzeby w zakresie komunikacji i współpracy. Dzięki odpowiednim narzędziom możemy pracować z dowolnego miejsca, bezproblemowo korzystając z zasobów firmowych.


Pandemia zmieniła nasze życie, również to zawodowe. W wielu przedsiębiorstwach pracownicy przeszli na home office. Dzięki nowym technologiom udało się podtrzymać korelację w zespołach, a tym samym w znacznej mierze zapobiec spadkowi produktywności. Wszystko wskazuje jednak, że nawet po zakończeniu kryzysu wiele firm wciąż będzie korzystać z opcji pracy zdalnej. Aby jednak było to możliwe, firmy potrzebują odpowiednich rozwiązań i narzędzi. Z pomocą przychodzi NFON – młode przedsiębiorstwo z Monachium, które oferuje w chmurze kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne pod nazwą Cloudya.


Swoboda komunikacji biznesowej


Cloudya firmy NFON to centrala telefoniczna PBX działająca w chmurze. Dzięki niej pracownicy są dostępni w dowolnym miejscu i czasie za pośrednictwem jednego numeru telefonu i jednego konta e-mail. Oprócz przekierowywania połączeń centrala umożliwia oddzwanianie w przypadku, gdy numer jest zajęty, zawieszanie połączeń i przełączanie między rozmowami, a także pełną integrację CTI (Computer Telephony Integration) i UC (Unified Communications), w tym sprzężenie z systemami CRM. Wszystko to pozwala zapewnić ciągłość prowadzenia biznesu, szczególnie w działach sprzedaży, call center czy wsparcia technicznego, bez ponoszenia wysokich opłat za przekierowywanie połączeń. Zalety centrali PBX obejmują również możliwość swobodnego wyboru urządzenia końcowego (telefony stacjonarne, smartfony, zestawy słuchawkowe itp.), stosunkowo proste zarządzanie z poziomu przeglądarki i niskie wymagania dotyczące przepustowości łącza.


Ułatwiona kompatybilność


Dodatkowo, dzięki usłudze Nvoice for Microsoft Teams, do wszystkich tych zaawansowanych funkcji telefonu można mieć dostęp w środowisku Microsoft Teams – znanym i sprawdzonym w wielu firmach. Do tej pory narzędzia do współpracy, takie jak Microsoft Teams, nie były w pełni kompatybilne z urządzeniami telefonicznymi (brak synchronizacji list kontaktów, książek telefonicznych itp.), a integracja ze sprzętem analogowym, takim jak telefon stacjonarny, faks czy interkom, była praktycznie niemożliwa. Dla Cloudya, który jest sprawdzonym systemem telekomunikacyjnym działającym w chmurze, takie zadanie nie stanowi problemu. Integracja rozwiązań telekomunikacyjnych z już posiadanymi narzędziami do współpracy nie tylko sprawi, że pracownicy będą dostępni z dowolnego miejsca i na wybranym przez siebie urządzeniu końcowym, ale także usprawni komunikację między nimi a klientami. Pozwoli to szybciej reagować na możliwości biznesowe i przyczyni się do zwiększenia sprzedaży. Warto więc przygotować się na nową rzeczywistość i zamówić darmowy pakiet testowy NFON już dziś – więcej informacji na stronie: nfon.com.

 

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"