Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



31.08.2020

Konferencja PIKE 2020 „Nowy...

Polska Izba Komunikacji Elektronicznej wraz z Polską Fundacją Wspierania Rozwoju...
31.08.2020

Sprawna migracja

Oracle Cloud VMware Solution
31.08.2020

Aktywne cybergangi

Grupa Lazarus
31.08.2020

Coraz groźniej

Ransomware
31.08.2020

Analityka w chmurze

SAS Viya 4
31.08.2020

Fujitsu

Fujitsu zaprezentowało odświeżone portfolio biurowych komputerów stacjonarnych Esprimo...
31.08.2020

Monitory dla biura

EIZO FlexScan
27.08.2020

ABBYY FineReader Server –...

Obecna sytuacja na świecie spowodowała, że musieliśmy się odnaleźć w nowych realiach...
27.08.2020

E-commerce ratuje gospodarkę

W tym roku rodzimy handel elektroniczny odnotowuje najwyższy – od kilkunastu lat –...

Temat numeru

Nowoczesne metody supportu

Chmura obliczeniowa, Agile, DevOps, automatyzacja to tylko niektóre z wyzwań, z którymi mierzą się obecnie dostawcy cyfrowych usług. Dla klientów nie ma to jednak żadnego znaczenia – oni chcą po prostu korzystać z dobrych usług. I dlatego dziś potrzebują service desku, czyli sprawnej organizacji wspierającej ich w tych czynnościach bardziej niż kiedykolwiek przedtem. Service desk, który potrafi zadbać o każdy etap podróży klienta, jest więc dzisiaj na wagę złota.

dostępny w wydaniu papierowym

Prawne aspekty rozwoju i utrzymania oprogramowania

W związku z tym, że oprogramowanie stanowi szczególny przedmiot ochrony prawa autorskiego, możliwość korzystania z niego, a także dokonywania w nim zmian i modyfikacji w dużej mierze uzależniona jest od zgody uprawnionego, zwykle producenta tego oprogramowania.

dostępny w wydaniu papierowym

Zarządzanie tożsamością. Komponent FIM/MIM Portal

Jak powiązać działające w firmie niezależne systemy informatyczne, często budowane na niejednolitych systemowo czy aplikacyjnie rozwiązaniach open source, komercyjnych platformach UNIX, systemach Windows, aplikacjach przeglądarkowych czy technologiach typu Java i .NET Framework? Oczywiście nie da się połączyć „wszystkiego ze wszystkim”, ale na pewno można zapewnić zarządzanie tzw. tożsamością.

dostępny w wydaniu papierowym

Klaster failover serwera plików

Serwery plików często wymagają wysokiej dostępności pozwalającej na zapewnienie ciągłości działania infrastruktury IT. W przypadku systemów Windows Server 2012 R2 możemy skorzystać z nowych mechanizmów, pozwalających na łatwe implementowanie rozwiązań HA dla pamięci masowej.

dostępny w wydaniu papierowym

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"