Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



25.09.2020

Konferencja PIKE 2020 „Nowy...

Liderzy branży telekomunikacji i mediów o nowych wyzwaniach i przyszłości branży w...
31.08.2020

Sprawna migracja

Oracle Cloud VMware Solution
31.08.2020

Aktywne cybergangi

Grupa Lazarus
31.08.2020

Coraz groźniej

Ransomware
31.08.2020

Analityka w chmurze

SAS Viya 4
31.08.2020

Fujitsu

Fujitsu zaprezentowało odświeżone portfolio biurowych komputerów stacjonarnych Esprimo...
31.08.2020

Monitory dla biura

EIZO FlexScan
27.08.2020

ABBYY FineReader Server –...

Obecna sytuacja na świecie spowodowała, że musieliśmy się odnaleźć w nowych realiach...
27.08.2020

E-commerce ratuje gospodarkę

W tym roku rodzimy handel elektroniczny odnotowuje najwyższy – od kilkunastu lat –...

Temat numeru

Organizacja nadzoru nad cyberbezpieczeństwem

Przedsiębiorstwa w coraz większym stopniu narażane są na rosnącą falę cyberprzestępstw. Dla wielu firm priorytetem staje się zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa gromadzonych danych – monitoring infrastruktury IT jest zadaniem złożonym. Prześledźmy sposoby na organizację tego procesu.

dostępny w wydaniu papierowym

Dygresja o Terraform – AWS Lambda, CloudWatch i Python

Terraform to platforma służąca do automatycznego powoływania infrastruktury za pomocą kodu. Będzie to szczególnie przydatne, jeśli chcemy rozwinąć swoje umiejętności i zamiast przeklikiwania się przez kolejne okna graficznych interfejsów użytkownika wolimy stary dobry wiersz poleceń.

dostępny w wydaniu papierowym

Podstawy chłodzenia Data Center

Każde działające urządzenie elektroniczne wydziela ciepło. Wynika to wprost z zasady zachowania energii dotyczącej przepływu prądu elektrycznego. Energia przepływającego prądu zamienia się w energię przewodnika. Powoduje to, że  wewnątrz aparatury wydziela się ciepło, które należy stamtąd usunąć w celu zapewnienia stabilnej pracy.

dostępny w wydaniu papierowym

Możliwości i funkcje programów Ammyy Admin oraz Anydesk

Trudno wyobrazić sobie prowadzenie efektywnego wsparcia użytkowników w rozproszonej geograficznie organizacji bez dedykowanych narzędzi. Sesja graficzna ze zdalnym urządzeniem to podstawowe narzędzie pracy dla działu helpdesk. W dobie urządzeń mobilnych wspieranie komputerów stacjonarnych i laptopów to jednak zbyt mało.

dostępny w wydaniu papierowym
prenumerata Numer
niedostępny

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"