Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.



24.05.2022

Nowe możliwości w zakresie...

VMware rozszerza ofertę zabezpieczeń end-to-end dla obciążeń cloud-native poprzez ochronę...
24.05.2022

Zarządzanie kluczami

IBM przedstawił nowe rozwiązanie do zarządzania kluczami w wielu chmurach, oferowane jako...
24.05.2022

Ochrona przed zagrożeniami

ESET wprowadził nowe wersje swoich produktów biznesowych do ochrony stacji roboczych,...
24.05.2022

Value Stream Management

Micro Focus zaprezentował nową platformę do zarządzania strumieniem wartości VSM (ang....
24.05.2022

Unijna decyzja Value Stream...

Komisja rynku wewnętrznego i ochrony konsumentów Parlamentu Europejskiego poparła...
24.05.2022

Nowy laptop Dynabooka

Sprzęt waży 1,45 kg, a jego grubość to 17,8 mm. Jest odporny na czynniki zewnętrzne, gdyż...
24.05.2022

Przepływ pracy

QNAP oferuje model TS-435XeU wykorzystujący procesor Marvell OCTEON TX2 CN9131 2,2 GHz z...
24.05.2022

Wideo bez wstrząsów

Kamera stałopozycyjna firmy Axis Communications służy do monitoringu miejsc zagrożonych...
24.05.2022

Akceleratory dla naukowców

Firma AMD ogłosiła wprowadzenie do sprzedaży opartych na architekturze AMD CDNA 2...

Temat numeru

Produkt roku 2021

To już 10. raz, gdy na łamach naszego miesięcznika wspólnie z Czytelnikami oceniamy urządzenia, oprogramowanie oraz usługi chmurowe, nagradzając te rozwiązania, które wyróżniają się na rynku.

dostępny w wydaniu papierowym

Modelowe ataki PRZESTĘPCÓW – aplikacje internetowe

Aplikacje i technologie internetowe stały się podstawową częścią internetu, przyjmując różne zastosowania i funkcje. Ich wzrost złożoności oraz dynamiczne rozpowszechnienie stanowią wyzwanie w zakresie ochrony przed zagrożeniami. Celem ataków na aplikacje internetowe najczęściej jest uzyskanie korzyści finansowych, zszarganie reputacji czy też kradzież krytycznych lub osobistych informacji.

dostępny w wydaniu papierowym

Jak prawidłowo opisać SLA – kwestie prawne

Zgodnie z definicją ITIL SLA, czyli Service Level Agreement, to: „umowa pomiędzy dostawcą usług informatycznych a odbiorcą. Umowa SLA opisuje usługę informatyczną, dokumentuje docelowy poziom świadczenia usługi, określa obowiązki dostawcy usług informatycznych i odbiorcy”. Sporządzenie jej w poprawny sposób może się okazać nie lada wyzwaniem.

dostępny w wydaniu papierowym
prenumerata Numer
niedostępny

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"