Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.
To już 10. raz, gdy na łamach naszego miesięcznika wspólnie z Czytelnikami oceniamy urządzenia, oprogramowanie oraz usługi chmurowe, nagradzając te rozwiązania, które wyróżniają się na rynku.
Aplikacje i technologie internetowe stały się podstawową częścią internetu, przyjmując różne zastosowania i funkcje. Ich wzrost złożoności oraz dynamiczne rozpowszechnienie stanowią wyzwanie w zakresie ochrony przed zagrożeniami. Celem ataków na aplikacje internetowe najczęściej jest uzyskanie korzyści finansowych, zszarganie reputacji czy też kradzież krytycznych lub osobistych informacji.
Zgodnie z definicją ITIL SLA, czyli Service Level Agreement, to: „umowa pomiędzy dostawcą usług informatycznych a odbiorcą. Umowa SLA opisuje usługę informatyczną, dokumentuje docelowy poziom świadczenia usługi, określa obowiązki dostawcy usług informatycznych i odbiorcy”. Sporządzenie jej w poprawny sposób może się okazać nie lada wyzwaniem.
Transmisje online zapewnia: StreamOnline