Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


15.07.2022

Nowa wersja BDRSuite

Vembu Technologies, dostawca oprogramowania do ochrony danych w środowiskach fizycznych,...
15.07.2022

Zarządzanie końcówkami

baramundi software opublikowało nową wersję narzędzia do ujednoliconego zarządzania...
15.07.2022

Cyberzwiadowca

FortiRecon to kompleksowe narzędzie do ochrony przed cyfrowym ryzykiem (Digital Risk...
15.07.2022

Kontrola audiowizualna

Optoma wprowadziła oprogramowanie zintegrowane z chmurową platformą Microsoft Azure do...
15.07.2022

Chmura bezpieczeństwa

Cisco przedstawiło plan stworzenia Security Cloud – globalnej, zintegrowanej, opartej na...
15.07.2022

Nowy laptop do pracy zdalnej

Wielozadaniowość pracy hybrydowej to idea, która była inspiracją dla inżynierów Della...
15.07.2022

Monitoring bez zakłóceń

Firma Axis Communications proponuje nową serię kamer wyposażonych w najnowsze technologie...
15.07.2022

Na poziomie petabajtów

Dostępny jest nowy model HD6500 firmy Synology, pierwszy z serii HD zaprojektowany z...
15.07.2022

Procesory na rynku...

irma AMD ogłosiła, że procesory Threadripper PRO 5000 WX w lipcu br. będą oferowane przez...

Big Data – aspekt prawny

Data publikacji: 02-09-2013 Autor: Dariusz Łydziński

Termin Big Data oznacza w praktyce możliwości pozyskiwania, analizowania i przetwarzania ogromnych zbiorów informacji, które generuje dzisiaj każdego dnia ludzka cywilizacja. Jakie skutki prawne rodzi tego typu działalność i czy jest w pełni legalna?

Rozwój technologii informatycznych sprawił, że każda czynność wykonywana w internecie przez daną osobę przyczynia się do powstania ogromnej ilości danych cyfrowych, na których bazują organizacje, niezależnie od sektora działalności, poddając je przetwarzaniu. W kwestii biznesowej informacja ciągle uważana jest za jeden z najważniejszych czynników sukcesu. Informacje pojawiają się w różnym czasie i różnych miejscach, często są też ze sobą w różny sposób powiązane. Dlatego też firmy starają się zbierać, gromadzić i analizować coraz więcej informacji o swoich klientach. Zebrane i poddane właściwej analizie dane mogą stanowić czynnik decydujący o przewadze konkurencyjnej.

Artykuł pochodzi z miesięcznika: IT Professional

Pełna treść artykułu jest dostępna w papierowym wydaniu pisma.

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik \"IT Professional\"