Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies.


10.06.2019

Inteligentne zarządzanie...

W dniach 11, 12 i 13 czerwca – odpowiednio – w Gdańsku, w Warszawie i w Katowicach,...
27.05.2019

Rozwiązania na platformie GCP

Citrix SD-WAN i Citrix ADC
27.05.2019

Chmura hybrydowa

Dell Technologies Cloud
27.05.2019

Uproszczona komunikacja

Cisco Webex
24.05.2019

Konferencja IT Manager of...

W dniach 12–14 czerwca w Sopocie odbędzie się konferencja IT Manager of Tomorrow 2019. To...
24.05.2019

Ochrona sieci

Fortinet FortiOS 6.2
24.05.2019

Mniejsza złożoność

Rittal VX25 Ri4Power
24.05.2019

All-in-one NAS

QNAP TDS-16489U R2
24.05.2019

Układy SoC

AMD Ryzen Embedded R1000

Zarządzanie i prawo IT

Eksploracja procesów w praktyce

02-11-2013

Koncepcja eksploracji procesów została opracowana na uczelniach wyższych i szybko zaczęła być wykorzystywana w praktyce biznesowej. Korzyści biznesowe płynące z eksploracji procesów, w porównaniu z tradycyjnymi metodami analiz procesów, zostały dowiedzione na podstawie wielu zrealizowanych projektów. Jednak w Polsce ta koncepcja jest wciąż mało znana.

dostępny w wydaniu papierowym

Monitoring pracowników w sieci – czy jest dozwolony?

02-11-2013

Ile czasu spędza pracownik w sieci i jakie strony odwiedza? Jakie treści wypisuje na forach internetowych? Czy jest lojalny wobec firmy również w wirtualnej rzeczywistości? Pracodawcy coraz częściej zadają sobie tego typu pytania i… kontrolują pracowników w internecie.

dostępny w wydaniu papierowym

Ioe sposób na komunikację wszystkiego ze wszystkim

01-10-2013

Internet wszechrzeczy traktowany jest jako kolejna faza rozwoju internetu, która łączy ze sobą poszczególne rzeczy, procesy i dane. Tym zagadnieniom poświęcona była spora część odbywającej się w Orlando na Florydzie konferencji CiscoLive!
 

dostępny w wydaniu papierowym

Kontrola jakości we wdrożeniach

01-10-2013

Rozpoczynamy cykl tekstów dotyczących inżynierii jakości. Niniejszy artykuł poświęcamy testom funkcjonalnym oraz testom bezpieczeństwa, głównie w kontekście pracy z platformą Microsoft Enterprise Project Management.

dostępny w wydaniu papierowym

Big Data – aspekt prawny

02-09-2013

Termin Big Data oznacza w praktyce możliwości pozyskiwania, analizowania i przetwarzania ogromnych zbiorów informacji, które generuje dzisiaj każdego dnia ludzka cywilizacja. Jakie skutki prawne rodzi tego typu działalność i czy jest w pełni legalna?

dostępny w wydaniu papierowym

Krytyczne czynniki sukcesu

02-09-2013

Informacja i umiejętność jej pozyskiwania to kluczowe elementy warunkujące sukces w prowadzeniu biznesu i utrzymania konkurencyjności na rynku. Dlatego należy zaliczyć je do aktywów biznesowych i w odpowiedni sposób chronić przed zagrożeniami.

dostępny w wydaniu papierowym

BCM, czyli zarządzanie ciągłością działania

02-09-2013

Na proces zarządzania ciągłością działania (BCM) składają się zarówno plany ciągłości – BCP (Business Continuity Planning), jak i plany odzyskiwania po awarii – DRP (Disaster Recovery Planning). Sam BCP to sposób działania i postępowania, który odnosi się do zarządzania procedurą kryzysową na poziomie biznesowym. DRP, będący planem działań na wypadek „katastrofy”, obejmuje natomiast infrastrukturę IT.

dostępny w wydaniu papierowym

Analiza odchyleń

01-08-2013

Pytanie, które powtarza się w każdej organizacji, dotyczy stopnia, w jakim działa ona zgodnie z przyjętymi założeniami. Łatwa identyfikacja odchyleń od przyjętych metod działania jest kluczowa np. w kontekście zarządzania jakością. Metody eksploracji procesów pozwalają na automatyczną identyfikację tych odchyleń, zdiagnozowanie ich przyczyn i wpływu na organizację.

dostępny w wydaniu papierowym

Tworzenie umów wdrożeniowych

01-08-2013

Umowa wdrożeniowa to umowa mająca niezwykle złożony charakter, a do jej przygotowania niezbędna jest wiedza z wielu różnych dziedzin prawa, m.in. prawa cywilnego, prawa autorskiego czy prawa własności przemysłowej.

dostępny w wydaniu papierowym

Proces mining

01-07-2013

Wykorzystywane w organizacjach nowoczesne systemy, takie jak ERP, CRM, przepływu prac, standardowo rejestrują w formie dzienników zdarzeń czynności wykonywane przez pracowników przy wykorzystaniu tych systemów. Eksploracja procesów biznesowych polega na analizie dzienników zdarzeń w celu uzyskania informacji o rzeczywistym sposobie działania organizacji.

dostępny w wydaniu papierowym
1  Poprzednia  8  9  10  11  12  13  14  15  16  Następna  16

.

Transmisje online zapewnia: StreamOnline

All rights reserved © 2019 Presscom / Miesięcznik "IT Professional"